KUP GRADA ŠIBENIKA - propozicije natjecanja

11.9.2018. 9:14:39

PROPOZICIJE

"KUP GRADA ŠIBENIKA"

 

 

OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

NAZIV NATJECANJA:  „KUP GRADA ŠIBENIKA“

Turnir se održava u subotu 15. rujna 2018. godine u sklopu obilježavanja dana Grada Šibenika.

 

Članak 2.

ORGANIZATOR NATJECANJA: MNK CRNICA Šibenik

                                                           OSTALI SUDIONICI: FC Split Tommy (Split), MNK Square (Dubrovnik), MNK Dobovec (Slovenija)

 

Članak 3.

Izvršnu materijalnu i financijsku realizaciju natjecanja izvršit će organizator natjecanja. Organizator natjecanja je zadužen za troškove domaćinstva, sudaca, dvorane, pehara, pića za igrače i dr.

 

Članak 4.

Sve utakmice  natjecanja bit će odigrane u Sportskoj dvorani  Baldekin, Stjepana Radića b.b., Šibenik.

 

Članak 5.

Natjecanje je pozivnog karaktera. Uz organizatore MNK Crnica na turniru isključivo sudjeluju momčadi koje je organizator pozvao kao goste.

 

Članak 6.

Što se tiče formata natjecanja, četiri (4) momčadi igraju polufinale, poraženi iz polufinala igraju za treće mjesto, a pobjednici polufinala igraju finale. Parove polufinala određuje organizator turnira.

 

PRAVILA IGRE

 

Članak 7.

Futsal natjecanje "Kup Grada Šibenika" igra se sukladno Pravilima igre za futsal uz sljedeće modifikacije, koje su odobrene od organizacijskog odbora natjecanja:

1. Trajanje igre je 2 x 15 minuta sa zaustavljanjem vremena kada je lopta izvan igre;

2. Broj igrača je 4+1 (4 igrača + 1 vratar);

3. Akumulirani kazneni udarac (sa 10 metara) se izvodi kada ekipa napravi 5 akumuliranih prekršaja, a nakon 5 prekršaja, svaki idući prekršaj je kazneni udarac. Na poluvremenu se brišu akumulirani prekršaji.

5. Sva ostala pravila igre su sukladna Pravilima igre za futsal.

 

PRAVO NASTUPA IGRAČA I ZAMJENE

 

Članak 8.

Pravo nastupa imaju svi igrači s navršenih 16 godina života. Svaka ekipa može prijaviti maksimalno 16 igrača (13 igrača i 3 vratara) za turnir, ali za svaku utakmicu smije prijaviti 14 igrača (12 igrača i 2 vratara).

Predstavnik ekipe uoči početka svake utakmice dužan je skupa s organizatorom izvršiti identifikaciju igrača. Identifikacija se vrši uvidom u športsku iskaznicu, osobnu iskaznicu, putovnicu ili neki drugi službeni dokument s fotografijom.

Igrač može nastupati isključivo samo za jednu ekipu. Ukoliko dvije ili više ekipa prijave istog igrača, konačna pripadnost određuje se njegovim prvim nastupom za neku od ekipa. Ekipa koja za određenu utakmicu prijavi igrača pod lažnim imenom, automatski će biti diskvalificirana s natjecanja.

 

 

ODIGRAVANJE UTAKMICA

 

Članak 9.

                Organizator je dužan dostaviti službeni raspored odigravanja utakmica svim sudionicima najkasnije pet (5) dana prije početka prvog susreta.

Organizator natjecanja može u opravdanim slučajevima odobriti izmjenu satnice odigravanja pojedinih utakmica, na način da se iste odigraju prije ili poslije rasporedom utvrđenog termina. Sve utakmice počinju u točno zakazano vrijeme. U iznimnim slučajevima, utakmica se može odgoditi maksimalno 15 minuta (ukoliko se radi o opravdanim i objektivnim okolnostima).

Ukoliko pojedina ekipa ne dođe na utakmicu ili zakasni više od 15 minuta, utakmica se registrira u korist protivnika rezultatom 3:0 b.b. (bez borbe).

Ukoliko obje ekipe ne pristupe utakmici, bit će diskvalificirane iz natjecanja. Najmanji mogući broj igrača za odigravanje utakmice je 3+1. U protivnom, utakmica se registrira rezultatom 3:0 b.b. za protivnika.

U slučaju da organizator utvrdi da su pojedine utakmice namještene ili da kod istih postoji bilo kakav oblik međusobnog dogovora ekipa, sve ekipe koje su sudjelovale u dogovoru bit će diskvalificirane iz daljnjeg natjecanja.

 

ORGANIZACIJA NATJECANJA

 

Članak 10.

Organizator natjecanja je zadužen za red i sigurnost prije, tijekom i nakon utakmice. U slučaju nastanka štete, ekipa koja počini štetu odgovorna je za nadoknadu štete. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju ozljeđivanja igrača na utakmicama natjecanja, otuđivanja vrijednosnica i sl.. Organizator je dužan poduzeti sve potrebne mjere za sigurnost sudaca, ekipa i gledatelja za vrijeme odigravanja utakmica, sve do napuštanja dvorane.

Za odigravanje utakmica organizator će osigurati minimalno tri (3) ispravne lopte. Karakteristike lopte moraju biti u skladu prema Pravilima malonogometne igre (veličina broj 4).

Za vrijeme odigravanja utakmica na klupi se mogu, osim rezervnih igrača, nalaziti još i voditelj ekipe, trener, pomoćni trener i fizioterapeut s odgovarajućom licencom. Osobe koje nisu u navedenom statusu, ne mogu biti u službenom prostoru te se moraju udaljiti iz istog. Ukoliko u roku od 5 minuta osobe koje nisu u navedenom statusu ne napuste službeni prostor, ekipa gubi utakmicu rezultatom 3:0 bez borbe, a ukoliko je to slučaj sa obje ekipe, dolazi do automatske diskvalifikacije za obje ekipe.

Svaka ekipa mora putem predstavnika ekipe minimalno 20 minuta prije početka utakmice dostaviti popis igrača koji nastupaju na utakmici za potrebe službenog zapisnika. Nakon početka utakmice, nije moguće dodavati nove igrače u zapisnik. Ukoliko dvije ekipe imaju istu ili sličnu boju dresova, gosti iz zapisnika moraju promijeniti dresove, a ako to nije moguće organizator je dužan osigurati markirne majice. Markirne majice oblači gostujuća ekipa iz zapisnika.

Organizator je dužan osigurati adekvatan prostor za zagrijavanje igrača te će isti obilježiti.

 

 

 

 

 

 

 

Članak 11.

Za svaku utakmicu organizator je dužan odrediti osobu/e koja/e predstavljaju organizatora, kontrolirati ispravnost podataka prijavljenih igrača  i nadležni su za kontrolu cjelokupne organizacije utakmice. Isto tako, te osobe dužne su voditi i sastaviti završni službeni zapisnik utakmice.

Predstavnik organizatora dužan je kompletan zapisnik s utakmice napraviti odmah po završenoj utakmici u nazočnosti predstavnika obje ekipe i uz nazočnost sudaca. Svi zapisnici, uz statističke podatke, biti će dostupni i putem interneta.

 

SUCI UTAKMICE

 

Članak 12.

Suci su dužni u zapisnik o odigranoj utakmici unijeti svoje primjedbe i zapisnik potpisati. Suci su dužni u zapisnik unijeti pisanu prijavu protiv igrača i predstavnika ekipe za prekršaje učinjene prije, za vrijeme i poslije utakmice.

Utakmice na natjecanju sude suci koje odredi organizator. Svaku utakmicu sude dva suca.

 

 

TIME OUT

 

Članak 13.

Svaka momčad  ima pravo na jedan time-out od jedne minute (60 sekundi) po poluvremenu. Time-out mora biti propisno najavljen na zapisnički stol.

 

DISCIPLINSKE MJERE

 

Članak 14.

Igrači se mogu kazniti žutim ili crvenim kartonom, ovisno o težini prekršaja. Svako vrijeđanje službenih osoba kažnjava se direktnim crvenim kartonom. Igrači koji dobiju dva žuta kartona na istoj utakmici, mogu nastupiti u prvoj sljedećoj utakmici. Igrači koji dobiju izravni crveni karton, nemaju pravo nastupa na prvoj sljedećoj utakmici (jednoj). 

Disciplinska komisija zadržava pravo odrađivanja i veće kazne, ovisno o težini prekršaja. Akumulirani žuti kartoni se brišu nakon svake utakmice.

 

PRODAJA ULAZNICA

 

Članak 15.

Na svim utakmicama natjecanja mogu se prodavati ulaznice koje samostalno tiska organizator sukladno svojim potrebama. Prihod od ulaznica, reklama, oglasa i drugih marketinških akcija na natjecanju pripada organizatoru.

                Organizator ima pravo organizirati tombolu ili neku sličnu nagradnu igru za koju je samostalno odgovoran.

 

NAGRADE

 

Članak 16.

                Organizator je dužan osigurati nagrade na natjecanju kojem je domaćin. Nagrade se sastoje od pehara i priznanja, nagrade za fair-play te pojedinačnih nagrada. Nagrade dodjeljuje organizator turnira i predstavnici grada Šibenika.     

 

                                                                                                        Organizator: MNK Crnica Šibenik

                                                                                                      Odgovorna osoba: Zoran Rupić, tajnik